دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 01:00

حذف خبر انتصاب سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان از کانال فدراسیون/ بلوری زاده فقط چند دقیقه سرمربی بود! 

حذف خبر انتصاب سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان از کانال فدراسیون  بلوری زاده فقط چند دقیقه سرمربی بود! 
فدراسیون دوومیدانی خبر دردسرساز سرمربیگری سرمربی تیم والیبال در دوومیدانی زنان را حذف کرد!
کد خبر : 911235

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که فدراسیون دوومیدانی امروز عصر از انتصاب پدیده بلوری زاده سرمربی تیم والیبال جوانان دختر به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان خبر داده بود، در اقدامی عجیب پس از دقایقی این خبر را از خروجی سایت فدراسیون حذف کرد.

دیروز کانال رسمی فدارسیون دوومیدانی اعلام کرد: حسین مطیعی در حکمی پدیده بلوری زاده را به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان ایران منصوب کرده است. در حالیکه بلوری زاده در حال حاضر سرمربی تیم والیبال جوانان دختر است!   

این خبر موج خبری فزاینده را به همراه داشت و در نهایت به دلیل واکنش‌های منفی که به همراه داشت، از خروجی سایت و کانال تلگرامی این فدراسیون حذف شد! 

جدیدترین اقدام فدراسیون دوومیدانی در نوع خود عجیب است چرا که بلوری زاده در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال دختران فعالیت دارد و به زودی هم همراه این تیم به مسابقات در فیلیپین اعزام خواهد شد.

پیش از بلوری زاده، سپیده توکلی از قهرمانان به نام این رشته هدایت تیم ملی دوومیدانی زنان را به عنوان سرمربی به عهده داشت.
جالب اینکه بلوری زاده در حالی به عنوان سرمربی تیم دوومیدانی زنان انتخاب شده بود که فدراسیون اعلام کرد که همراه تیم ملی به مسابقات غرب آسیا اعزام نخواهد شد و در توجیه دوشغلی ولی ادعا کرد که بلوری زاده تنها نقش مشاور را ایفا خواهد کرد. مشاوری که تنها چند دقیقه حکم داشت!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته